Smart man är

Pratade med Sandra i telefon förut och funderade på varför mina pengar från csn inte hade kommit, då hittar jag en lapp som jag måste skicka in, smart Emelie, bara några månader efter sådär, haha! Ska snart hoppa in i duschen eftersom de blir en tripp till K-stad idag, jag och Erica ska våldgästa Sandra och putti, kommer bli mys tillsammans med lite plugg, haha den matten tar emot men har faktiskt pluggat lite idag, nöjd :)




Saknar den busponnyn ^^ Skruff kom dessutom nyss in i rummet, tror han är lite mamma sjuk så nu ligger han bredvid mitt ben och kurrar, underbar musik för öronen, plus att han är sååå gudomligt söööt :) Erica lovade dessutom att ta med sin kamera så kommer bli lite på bilder på resan nu, haha har fortfarande inte lyckats fixa min kamera än och jag saknar den :P

Men nu göra mig iordning, kanske hinner dra ett inlägg innan vi åker för datorn åker med till K-stad iaf :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0