Sista inläget

Har varit med Sandra hela kvällen, lite filmmys och även en snabbis på stan för att titta på ljusfesten, ibland kan det vara vackert i åmål, stört jag vet. M känner sig dessutom ensam, så imorn får man nog spendera lite tid med honom, men varför gnälla, vill bara att den dumma halsen ska sluta, 2 alvedon och en strepsil och jag har fortfarande ont ^^ Fast kroppen funkar inte alls längre, haha mig själv att skylla, borde faktiskt ta de lugnt ^^



Imorn ska man rösta dessutom, kommer rösta på vad som helst utan dom idiotiska moderaterna, spy på er! Jevla snobbar som tror dom är något, uscha. Är dock inte min dag idag, pratar med någon idiot på msn som verkar ha svårt att fatta när man är dissad, borde faen skaffa mig en msn, trött på alla puckon!

Aja men ska sova nu, hörs kanske imorn. Och till alla er lyckostar som festar, drick för mig med.

Sup och svälj, trevlig helg!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0