Sd i riksdagen och moderatsvin i ledningen

Fy katten vilken dag, herregud. Sitter och kollar på fb och ser alla komentarer som folk ger, min åsikt är följande: Lika bra att sd kom in nu än nästa röstning, om 4 år hade dom fått fler röster eftersom partierna inte bryr sig, jag menar enda anledningen till att dom kom in nu är ju bara för att svenska folket är trötta på invandringen. Vi har inte plats eller jobb för fler, så varför inte sänka antalet då? Och ska moderatsvinen styra sverige kommer det sluta illa, herregud välkommen till sverige, idioternas land!



Så svenska folket hur tror ni vi kommer klara oss nu? Gissa vad sverige kommer krascha sönder as hell. Hur som helst var jag och Louise ute och körde en sväng förut, höll på krocka med en älg, asså ni fattar inte hur nära de var, har aldrig varit så nära och lilla blå klarar inte den smällen. Men han bromsa som tur var ^^ Nöjd! Nu är det ju måndag så idag är det dags för lite sällskap så ska mysa med M framför tv:n ikväll hoppas jag :)

Aja, sd i riksdagen och moderaterna styr de, men asså hur många hade inte räknat med sd i riksdagen? Jag var inte förvånad överhuvudtaget, grattis sverige hur ska ni göra nu? Herregud, allt kommer sluta i skit!

Puss och Kram

PS. Eftersom det inte går komentera min blogg är ni välkomna att mejla era åsikter och vad ni tycker med mera, kommer ändra detta bekymmer snart då jag samtidigt ordnar ett nytt utseende ^^
Mejl: [email protected]
DS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0