Onsdag morgon

Min hals försöker fortfarande döda mig, den är inte ett dugg bättre, jättekul eftersom jag och Erica hade tänkt sitta modeller, suck! Men måste verkligen ha nya bilder till headfronten, måste också fixa hela utseendet på bloggen men har ju typ glömt bort allt som har med html koder att göra. Ska snart ringa och väcka Erica, hon tar en stund på sig med sminket, sen ska hon dessutom sminka mig, nöjd :)



Sitter och lyssnar på gamla godingar med Simple Plan, save you och your love is just a lie, haha behöver lite mer musik till min mobil, tröttnar mycket lätt på de jag har, inte alltid bra men så är de. Snart gråter jag nog med, halsen bränner, kan inte svälja, nysa, gäspa eller hosta för allt gör ont :(

Så nu ska jag gå och pyssla om de, hörs senare :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0