Myskväll

Sitter hemma hos M och tittar på simpsons, kommer enbart bli tv tittande och förhoppningsvis kanske jag kan få M till att hämta pizza, men det går inge bra eftersom han tycker jag ska anstränga mig med min förkylning, snällt. Tekniskt sätt ska jag vara nerbäddad och folk ska ta hand om mig, men man får inte alltid som man vill, eller vad säger ni? :)



Men får mat, haha ska beställa sen bara att hämta kanske borde passa på att köpa cigg för mitt sluta röka går inte bra alls, allt går bara emot mig, imorn ska jag antagligen förbi ed en sväng eller kanske ta en tripp till karlstad för att titta på Sandras lägenhet, spendera tid med henne. För till helgen laddar vi för säffle marknaden :D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0