Morgonstund har guld i munn :)

Hur mås det såhär på en tisdags morgon? Själv sitter man med sin svullna hals och täta näsa och hoppas på bättre tider, någon som kanske vill byta med mig? :) Jag hade uppskattat det, hur som helst kollade på lite sällskap med M igår och Hans Göran är ju såååå go, hade jag varit i den åldern hade jag velat dejta honom ^^



Ska snart hem till lilla Åmål igen för att träffa Erica och kanske åka till Sandra i K-stad, men en sak är ett måste, plugga! Saknar skoltiden faktiskt men sådana här dagar tar de emot, mattelärarn är inte den bästa han verkar väldigt rörig men så är de, inte mycket annat än att bita ihop. M stack precis ner för att införskaffa cigg, geisha och cola åt mig, tror han tycker lite synd om mig nu med tanke på att jag inte kan prata utan typ viskar, haha!

Ha en super go dag allihop så hörs vi snart igen :)

Puss och Kram

Ps, vill ni komentera eller så skriv då till [email protected], ska snart fixa sidan så att det kanske går komentera igen, Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0