Mår som man förtjänar

Är dock inte extremt bakis, wiho, men av någon anledning har jag sjukt ont i axeln, måste slått i den på något sätt, ligger för stunden i sängen och väntar på maten, tror dock den snart är klar. Haha blev ju nattpizza med Louise igår, någon full gubbe i 50 års åldern höll på som faen, ignorerade idioten, haha Emelie och sprit är ingen bra blandning ^^



Och min lilla dator dör snart, suck, kan inte lyssna på musik för det bara brusar, 3:dje gången detta händer gillas inte alls. Idag blir nog K-stad iaf, för att spendera tid med Sandra och plugga den fördömda matten som hatar mig, ända sen jag sluta jobba har jag ingen rutin i sömnvarnor, detta måste ändras. Men skriver mer sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0