Måndag morgon

Ser att chocken verkar släppa på de flesta ställen och folk börjar tänka till lite, dock stör jag mig på alla som skriver vi vill ha sverige tillbaka, jag menar jag har danska vänner dom är ju också invandrare vad ska sd göra med dom? Men kommer bli intressant och se vad som händer och om sverige kommer minska invandringen eller om sd får mer makt om 4 år, det skulle nog vara dom andra partiernas mardröm men så är de.



Sverige lär väl bli nya mini tyskland eller liknande, kanske dags att överväga en flytt, till norge och sen själv vara invandrare, haha. Men idag är det iaf dags för lite sällskap folket och det måste ju gillas, underbara Filip och Fredrik ^^ Så ska åka hem till M snart eller aa senare, innan de måste jag rådfråga med mamma då förkylningen blivit värre över natten, haha eller aa hela dagen igår svek den, så kunde inte sova ^^

Hörs mer sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0