Lördag natt

Och jag antar att hälften av alla unga är ute och festar, sov hos M inatt så kom precis hem, var tvungen att säga hej till Lollo som kommit hem, ska träffa henne på måndag igen, ska bli kul. Är ju skönt med lite ledighet, just nu ligger jag och Skruff i sängen och snart ska jag sova, imorn väntar yttligare en dags arbete, gillas inte!



Fördelen är väl att det inte är långt kvar innan jag slutar, snart bara en vecka kvar, helt fucking underbart :) Var hos vetrinären med Leo i fredags, lilla gubben får salva och äta antibiotika nu, dock får han skylla sig själv när han ska slåss. Men han var verkligen super duper duktig, han skötte sig exemplariskt som vanligt, han är gammal och vis :)

Men nu måste jag sova, mår skit för stunden! Uscha

Natti!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0