Lördag morgon

För det första ursäkta att jag inte har uppdaterat men har inte riktigt haft tiden tilll detta, men tro mig på en vecka har de hänt mkt, hujja! Jag har åter igen blivit sjukskriven, halsen spökar med mig så ska tillbaka till vårdcentralen idag igen, wish me luck, och suger inte de rubbet när sista dagen hade varit på söndag, jag menar kom igen! Sen så träffas jag och M en hel del, men har fått det klart så nu är det ett förhållande ^^ Som alltid blandas med ett fyllesamtal på natten, härligt!



Sandra har dessutom ordnat lägenhet i K-stad så nu ska jag våldgästa henne, så fort jag blir frisk, har tagit hand om Sack hela veckan då Louise försvann till Sthlm, tro mig jag är avundsjuk vill också dit! Just de ja, träffa en läkare i förr förr går som sa att det inte alls vara några fel på mig, medans jag hade 2 igår som ville ha tillbaka mig igen, haha funderar helt allvarligt talat på att byta till balders, mycket bättre, blev ju jobberbjuden :)

Skriver kanske mer senare, nu har man ju tiden igen ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0