Lördag morgon

Antar att hälften ligger bakis hemme och tycker synd om sig själv, kommer lida med er imorgon för idag blir de party :) Igår drog jag och Erica till Säffle en sväng, kolla läget och jag blev lite besviken, tagada den roligaste karusellen fanns inte kvar, buhu! Men finns andra saker man kan åka, som tur är :)



Någon av mina bröder släppte dessutom in Skruff i mitt rum, med blöta tassar, var fruktansvärt kul att vakna till de, min förkylning är värre idag än igår, gillas inte. Vad ska man göra för att bli av med skten, en ny metod är att supa nu! Dessutom har jag lyckats få ansvar över Sack måndag till fredag, Louise är såå söt :) Och eftersom jag är bättre kan jag träna och kanske få beröm av henne :)

Men nu äta mer choklad sen duschen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0