I väntan på bättre tider

Sitter och nördar sims medans Skruff ligger bredvid mig och kurrar, han är sååå söt, dock tar han upp hela sängen och lämnar inte utrymme till mig gulligt, väntar dessutom på att Louise ska komma, hon åker ju upp till sthlm igen så måste ha lilla blå innan hon drar, haha hon sticker och har kul och jag sitter med hennes häst eller aa ponny ^^



Ska snart dra mig upp till Sandra också, för att plugga matte sen måste jag även ordna engelskan, viktigt!Synd att jag aldrig kan ta mig tiden till att göra något ordentligt, är så fruktansvärt lat, men inte mycket att göra åt. Min axel gör fortfarande apont, vad katten har jag gjort egentligen?

Skriver mer sen om jag hinner eller orkar ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0