Halva dagen borta

Och jag skolkade från matten, hade inte ork alls, dumma hals :( Väntar på att mamma ska bli klar med maten sen drar jag antagligen hem till M för att spendera tid med honom, saknar på ett sätt singel livet utan alla krav men samtidigt så mysigt när man har någon som tycker om en ^^ Har aldrig varit en person som vill ha förhållande så alla vänner tycker det är underhållande att jag skaffat mig ett nu, eller chockad är en hel del av dem ^^



Har spenderat lite tid med Erica, haha spela maffia 2 och nörda oss som vanligt, funderar när jag ska ändra utseendet igen på bloggen, måste fixa de snart haha, men är man lat så är man, sitter och lyssnar på Kelly Rowland - Rose Colored Glasses, kan inte annat än gilla den låten :) Skulle ha hjälpt mamma måla altanen idag också får se om de blir av, skönt att man inte har lektioner förens på torsdag nu, helt lovely ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0