Fredag morgon

Var lite dålig på att uppdatera igår men helt allvarligt spenderades hela dagen med plugg och en liten promenad på kvällen, idag är jag dock en aning med fullbokad, nu vid 10 ska jag ner till stan för att träffa Frida, sen skolan, polisen och banken, dessutom måste jag lämna sjukintyget till jobbet också, har fortfarande inte gjort de ^^



Till råga på allt så har min förkylning fortfarande inte släppt, vaddå lyckat? Hur länge sla man behöva vara sjuk egentligen, undrar dessutom när jag ska få pengarna från csn, för dom är ganska behövliga ^^ Prata med uppfödarna igår, så kanske blir en hane nu men bilderna kommer snart så bara att vänta, längtar som bara den. Men nu måste jag ordna mig, see ya leter :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0