En sak avklarad

Nu har jag röstat, varit i stallet och ska snart träffa Erica, borde gå upp tidigare varje dag, men hinner med så mycket mer och det kan ju inte annat än gillas, sitter och nördar sims 3 som den tönt jag är, dock är min dator sjukt seg så tar ju hundra år för den att ladda genom natten, aja får snart en ny nöjd :)



Sen ikväll ska jag träffa hjärtat och höra henne gnälla över att Sack är ett pain in the ass, jaja jag har slarvat och inte orkat rida, men skulle ni ha de som mig skulle inte ni heller orka, för det är hemskt! Jag har dessutom inte pengar på mobilen, kan inte ringa eller smsa, så alla måste ringa mig, haha telefon terror all day, kan det annat än gillas? Ne skulle inte tro de va :D

Aja men nu ska jag sticka, syns sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0