Bröstförstorning

Satt och zappade på tv:n igår och hamna på någon bröstförstornings fakta liknande, hur som helst så var det en brud som hade gjort det och det hade blivit totallt misslyckat, asså, hon fick göra fem operationer, så sitter jag med vänner som vill göra det? Hallå världen, det är faen inte naturligt att förstora brösten, varför kan inte varje brud vara nöjd med hur dom ser ut? Asså slänga ut en massa pengar på något som man sen kanske ångrar eller ännu värre, låna pengar till de. Jag blir bara trött, fine jag har inte små bröst men inte heller precis stora men inte faen vill jag göra en operation för de!



Inte naturligt någonstans, blir bara förvirrad, alla ska göra en ny, så är det helt plötsligt fult att vara naturlig? Seriöst tjejer tänk efter, vet många killar som inte ens tycker om stora bröst, asså så sjukt mycket ryggproblem det blir, visst alla kanske inte vill göra så mycket större, fine men är det inte bättre att köra på naturligt? Som alla utseende fixerade brudar, killar kommer se er i era värsta stunder och tycker dom er, bryr dom sig inte, så varför inte köra på att våga vara naturlig, för det gör jag!

Puss och Kram

Ps, komentera på [email protected], antingen håller ni med eller så gör ni inte, men vill gärna veta vad ni tycker, för eller emot? :) Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0