Beslutsångest

Kan inte bestämma mig, uppsatt eller utsläppt hår, beslut på beslut. Snart är jag iaf klar för trippen till K-stad, Sandra och jag funderade på tacos ikväll bara som lite extra mys såhär på onsdagen, haha det är ju trotsallt lill lördag så varför inte, ska snart ringa Erica också för att se hur de går för henne, gissar jag rätt är hon efter mig ^^




Svårt beslut, men lär bli utsläppt, sällan jag har de så varför inte, slänger typ bara upp de i en knut sen hoppas man på de bästa, haha vissa dagar är bara värre än andra, just de ber om ursäkt för kvaliten, min dator cam är inte den bästa ^^ Aja, måste ringa så hörs senare :)

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0