Älskvärda Erica

När jag kom hem till henne förut var de första hon sa, men gud Emelie vad har hänt du har fått finnar, eller aa en iaf. Haha, wow till och med jag får finnar då är det illa ;) Sen räknar man typ på hur många jag har fått under hela min uppväxt och då är det ganska få faktiskt, ibland är det bra att ha bra hy utan en massa produkter ;)


Erica, Lollo och Emmelie, tror jag, haha gammal party bild ^^

Men man blir ju äldre med åren, herregud jag är 21 iår, hur sjukt är inte de? Jag är halvvägs till 40, omg panik! Ska hoppa i kläder, mamma har gjort klart maten så borde kanske äta något innan vi drar, den bästa studie gruppen alltså, haha or not, med mig och Erica kan inget vara smart ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0