Till ägnat till Sandra

Sandra tyckte att jag skulle göra något åt all min energi som jag har och sa att jag skulle göra ett blogginlägg, så därför Sandra till ägnar jag detta åt dig :)

Idag har jag och Feebz varit ute på miljö träning, hon var jätteduktig, en riktigt kaxig skitunge! Saknar att kunna gå ut på långa sträckor eller aa längre men den lille stoppar mig, mamma erbjöd sig dock att hon kunde stanna hemma så jag fick gå, go mamma, frågan är om Feebz kan slappna av eller om hon yr runt i huset som en vilde. Miljöträningen tog på stackarn, hon har knappt energi kvar hihi.



Nu kom mor och far hem, så jag kommer få fläskpannkaka, oh så gott :) Funderar dock lite på lillens öga, Skruff blev arg igår och slog till henne, så nu kisar hon och de rinner, dock vanligt hos dem. Inte mycket att göra åt.

Men nu ska jag  roa mig, see ya later.

Puss och Kram

Btw: Hoppas du är nöjd för jag saknar dig och Putti, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0