Skolan

Ska snart dra iväg, ska försöka väcka Erica också och se om hon ska med eller inte. Just de ja, jag sa ju att allt tekniskt hatar mig, igår när skulle skriva ut skolarbetet fastnade ett papper i skrivaren, så efter ett tag satt jag och mamma där i 30 min och bara dampa sönder. Men efter mycket mas fick jag ut de (tack och lov).


Dålig bild på Feebz

Den hunden är tröttare än mig på morgonen, kanske liknar mig vad vet jag ;) Hur många tror Erica svarar nu på morgenen? Hon svarade iaf men hon skulle inte med till skolan, hopp får jag åka ensam och övergiven, not fun! Aja får klä på mig nu, ska ju förbi Lollo och lämna hunden innan jag får åka vidare.

Hörs sen!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0