Ridningen avklarad :)

Ganska skönt att komma ut igen, även fast ponnyn var ett litet pain in the ass, fick hoppa upp på en liten shettis men tro mig ponnyn kan gå fint, wow! Haha jag var riktigt impad. Sen drog vi iväg till Säffle för att kolla i en affär och samtidigt införskaffa mat på donken, riktigt gött var de, men borde dock sluta med skräpmaten har varit ganska mycket nu de senaste ^^


Jag och Lollo när vi vänta på skjusen, rustade för denna kyla som är nu!


Jag och Erica är klara för ridturen, ser nästan ut som nybörjare ^^

Nu ska jag iaf ta de lugnt resten av kvällen och hoppas att vovven vill göra de samma, tror ni de eller? Nej för nu springer hon runt som en idiot med katten, suck! Aldrig en lugn stund.

Skriver mer sen om jag orkar :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0