När jag sa att allt tekniskt

Hatar mig, ljög jag inte. Har suttit i 45 minuter och försökt få igång min stationära dator, men ne då, den skulle masa oavsett vad jag hitta på, så nu sitter jag på mammas och pappas bärbara med Feebz sovande i knät <3 Hur som helst skolan var ganska intressant då vi diskutera allt från arbetsmiljön till våldtäkt. Haha brett urval ;)

Förresten här kommer bilderna från igår som jag lova :)


Kolla bland annat på denna, haha min nya godnatt saga :)


En bakfull Lollo som gömmer sig, höhö ^^


Träffade Keisha ^^ (ögonen är lätt scary)


Också fick jag träffa söta Sandra :)

Sen efter första lektionen skulle jag hämta Feebz för att köra hem henne, möts av detta =)



Visst är hon yper sööööt <3 :)

Hur som helst, funderar på att gå en lång promenad i det kalla vinter vädret :) Vad tror ni om de? Ska iaf hem innan så jag kan se pensionärs jävlar, bara älskar de, såå sjukt sköna människor, eller vad tycker ni :)

Skriver mer sen, ska försöka plugga lite nu ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0