Lyckas med något

Känns så skönt att jag äntligen börjat få igång allt med skola, kompisar med mera, vuxenpoäng. Har börjat läsa arbetsmiljön och psykologin nu så varje måndag är man i skolan 6 h, stört eftersom jag inte vart de sen gymnasiet. Hur som helst så lämnade jag in sista redovisning till naturen och gjorde klart engelska läxan som ska in imorgon och på torsdag blir de nationella provet i matte b, wish me luck!


Pheophe och Keisha på väg från K-stad

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska ta tag i bloggandet och varje gång har något dykt upp så jag tappat orken. Dessvärre blir de samma sak i skolan, att ha fotografiskt minne är inte alltid en fördel utan kan tyvärr vara en nackdel då man blir så sjukt lat! Gah, man får bara panik på sig själv. Så nu lovar jag mig själv börja blogga ordentligt och göra om sidan, och jag SKA sköta mig i skolan och satsa på höga betyg. Sista rycket jag börjar ju bli gammal ;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0