Lördag morgon

Jag tror jag håller på att bli förkyld igen inte kul alls, borde kanske dock minska risken och ta på mig kläder när jag tar ut Feebz på morgonen men vem orkar det, haha. Just nu väntar vi på att hennes mat ska upp blött så hon får frukosten, dock är båda katterna inne så jag lär inte få så mycket lugn och ro för att plugga och föräldrarna är borta, vart nu än dom är :S


Putti när jag och Sandra var på en lång promenad :)

Svar på tal, ringde nyss morsan var iväg och handlade betyder antagligen att de blir fralla till frukost, mums. Och där hoppa katten på hunden, suck! De värsta är att Skruff blir för på när dom leker och tar i mer än vad han borde och då ibland kommer klorna, vill inte ha en till ögoninflammation på Feebz.

Skriver mer sen.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0