Lollo är bakfull

Haha, har försökt ringa henne utan att hon svarat så fick jag sms nu, jag är trött så vilar, hör av mig sen. Okej, tack de värmde, jag vet att hon lever iaf, helt otroligt. Verkar dessutom som kusinen kommer med sina ungar idag, ungarna är helt kära i Feebz så är skönt att hon kan passa på att sova innan dom kommer i sådana fall.



Min vovve är lekfull, biter sönder hennes snuttefilt (dålig bild men hon var aldrig still)

Just nu pratar jag med Erica på msn, inte heller hon verkar må något vidare idag, bara jag som gör de eftersom jag inte dricker ;) Stolt! Men fatta vad skönt när man slipper bakfyllan, ångesten sen upptäcker du dessutom att du är pank ;) Haha jag är lika rik som igår. Så hur många känner igen sig egentligen? Bakfull eller icke? :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0