Kvällens planer

Sooova, är as trött och klockan är halv 9, Feebz har lagt sig för att sova medans jag tittar på Simpsons, lägger in lite bilder från träningen med Feebz och kvällen i sig :)





Tränade sitt, ögonkontakt och upp, hon var trött efteråt :)


Sen äter vi upp mattes toffla :)


Mamma gjorde fläskpannkaka, tihi jag är bortskämd ;)


Mamma och Feebz (mor min ville inte synas)

Insåg precis att alla bilderna är på Feebz, men hon är bättre modell än mig ;) Håller ni inte med? En sak som är komisk är när folk raggar på en men har samma raggnings replik, den senaste jag hört är:

 

hade du varit med på en skönhets tävling så hade det räckt med att du hade bara behöft gå in genom dörren så hade alla sagt där har vi vår vinnare :$<3

Haha vaddå lame? Ne, ska se klart på tv:n nu sen blir de film mys och imorn skola, snälla Lollo ska ju vara barnvakt igen ;)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0