Julklappar

Hm, undra vad man ska ge folk iår, jag hatar att köpa julklappar för det är inte lätt, har iaf en julklapp klar, woho! För en gångs skull är jag ute i god tid, men nu ska man skaffa till massa andra kompisar och jag vet inte ens vad de ska vara, gah det är inte lätt kan jag då tala om, vad ger man sina kompisar, någon som har något tips? Mejla i sådana fall mig, [email protected]


Feebz med mammas toffla, dom är nästan lika stora

Vissa dagar undrar jag dock vad det är för fel på henne? Mamma brukar kalla henne alien (stavning?), dock är smeknamnet passade haha. Har dessutom lyckats ögna igenom några avsnitt av gossip girl, börjat om från första säsongen, yay!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0