Jag ser de snöar

Det var väl tråkigt, ne ska inte gnälla för snö betyder fyllepulka och pulka efter bilen :) Har blivit lite av en tadition här bland oss, haha riktigt mysigt är de iaf :) Sitter här i morgonrock blev fruktansvärt sugen på varmchoklad, de har ju lite med vintern att göra, är ju fortfarande för liten så dricker inte kaffe,  ewww!



Ska snart iväg till skolan för att kolla upp ämnena för vårterminen, men först måste jag vänta på Lollo som skulle till tandläkaren, stackars tjej! Jag har själv en sådan sjuk tandläkar skräck, asså dom är ju skjukt läskig plus att de låter så, åh, usch! Någon mer kanske?

Men nu måste jag springa och stoppa hunden och katten.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0