Intressant

Läste nyss runt på bloggar och fastnade med att hunden ska vara i växan (de finns trotsallt inte bara chihuahuas i väskor), jag menar Feebz har en transport väska åt Feebz som ser ut som en vanlig väska, dyr var den också! Men jag har den inte när jag går på stan, hon har 4 ben att gå med så hon kan väl gå på sina egna ben. När hon är ute och går sitter hon inte på armen utan går och hon är inte ens speciellt gammal.




Den här väskan får hon sitta i när vi åker bil, för att åka säkrare, kanske på tåg för att inte störa andra, plus på bussen! Så varför har de blivit så mycket att chihuahua ska se prydnads saker, kom igen tjejer, låt hunden gå för det är de den var skapad för.

Sen nekar jag inte att min hund är en armhund för de är hon, hon älskar att sitta i famnen och med närheten men går vi så får hon också gå, and that's it!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0