Hm, raggning

Funderar lite, chihuahua har alltid vart en bra sätt för killar att ragga med (då tjejer oftast smälter) men dock känns det inte lika enkelt för tjejer med chihuahua att ragga, hm, tror jag ska testa detta då min lillebror och tog Feebz, rasta henne och sitter med henne tillsammans med 2 polare, hm min vovve kan!



Har inga nya bilder, sitter vid speldatorn och inte bloggdatorn, inte lätt i alla lägen. Idag var iaf jag och Feebz ute hos farfar och träna sen när hon sov passa jag på att gå ut på en långpromenad och herregu, det var underbart! Dock hamna mor min och jag i disskussionen att sluta röka, bara att bita ihop.

Skriver kanske mer sen.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0