Hemkommen

Kom nyss hem från Lollo, han dessutom träffa Sandra innan jag kom hem till min galna vovve som vill vara med och blogga, så söt hon är, (dock pain in the ass). Blev snabba cash och svanprinsessan, haha riktigt mysit. Kändes dock som jag vill all snö i skorna, påminnelse till imorgon, ha på dom vita stövlarna :P


Lägger ut bilderna från kvällen imorgon, blev inte så många dock

Nu ska jag åter igen kolla på svanprinsessan medans jag ska försöka sova, skönt med en god natt saga om bara vovven kunde somna, sen måste jag skriva ut arbeten imorgon, kanske borde nämna de till mor nu, tihi kan inte med skrivaren, all teknik hatar mig ^^

God natt på er alla så hörs vi imorgon :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0