Gossip Girl

Är en liten nörd så sitter och nötar framför datorn med Feebz i knät, kan inte rå för de men han som spelar Chuck är sååå sjukt snygg! Honom skulle jag verkligen inte tacka nej till, mumma! Väntar på att mor och far ska komma hem men dom är ju typ as sega, suck! Åter igen en kväll ensam hemma med 2 galna katter och en knäpp vovve, älskar min vovve ^^



Fy faen, nu är de lungt sagt en bra årstid att sluta röka på, så satans kallt ute har fortfarande inte fått känseln tillbaka i fingrarna efter att jag var ute och rasta Feebz, dock var jag nyss ute men ändå. Jag måste ta mina ögonbryn också, haha dom ser hemska ut men Feebz är lika söt som alltid :)

Nu blir de mer gossip girl :) Hörs imorn!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0