Första delen avklarad

Nu har jag gjort provet men det gick totallt åt pipan, allt jag kunde var såklart inte med roligt, ska prata med läraren imorgon igen och se vad han säger om jag får ett betyg eller inte, wish me luck! Imorgon ska även jag, Lollo och Erica skriva in oss till vårens lektioner, lite svårt när man inte vet vad man vill ha men samtidigt vill jag ha tillräckligt för att få studiemedel annars är jag lungt sagt pank.



Nu sitter Lollo och pluggar till körkoret, jag försöker göra lite arbetsmiljö och Feebz ränner runt som en duracell kanin med allmänt damp, livet är som vanligt, dessutom ska jag snart skicka in papprerna på hennes sjukhusvistelse kanske kan få lite pengar för de iaf, de var ju inte billigt. Men ska försöka renskriva lite på datorn nu sen blir de till att hitta ridkläderna eftersom vi ska ut och rida vid ett :)

Hörs sen!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0