Biljetten bokad

Nu har jag varit så duktig och bokat biljetten till sthlm, yay :) Så den 14 december åker jag och Feebz upp till sthlm, dock kommer jag falla på de med att ha chihuahua i väska eftersom hon inte får vara lös på centralen, men som sagt säkerhets skäl. Ska dock bli skönt att komma upp till huvudstaden igen, var ju nästan ett år sen jag var där sist om man inte räknar med kryssningen i april.


Åker 13.18, längtar

Så all julklapps handling blir i sthlm, sen kan jag även passa på och träffa alla kompisar jag inte sett på typ ett år, jag och Feebz ska ju bo hos Louise så vi slipper hotell så kommer vara bosatt i ekerö men det är inte så farligt, fortfarande närmare alla än vad de är här :) Nöjd!

Puss och Kram

Ps, mitt 500 inlägg haha, nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0