Besök hos vetrinären

Igår åkte jag och Lollo iväg till vetrinären i K-stad men lillen, det rann ur ögat på henne och hon kisade vilket visade sig vara en påbörjad ögoninflammation, matte håller på svimma i undersökningsrummet, hosthost pinsamt! Sen träffade vi Sandra, Linda och putti, underhållande, handlade mat på max och alla 4 plus hundarna satt och myste, vad härligt de var :)



Idag ska vi bara vara hemma och ta de lugnt, Feebz ligger och sover bredvid mig eftersom vi nyligen var ute på en skogspromenad, de verka som hon tyckte de var kul iaf, fick springa löst och roa sig, nöjd med min lille skit :) Ikväll blir de kanske filmmys med Erica, hoppas på de iaf.

Men nu ska jag fortsätta nörda filmen och vänta på maten :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0