Ändrade planer

Hade ju bestämt att jag skulle ha en lugn kväll igår, *hosthost*, de sket sig ganska hårt då Lollo ringde mig och fråga om jag vill köra henne till B-fors, ställde upp på de och innan jag for de blev de lite diskussion med föräldrarna, hur som helst så drar jag till Lollo för att sen veta att de inte blir B-fors utan hon skulle till hörnan. Så kvällen blir singstar hemma hos Lollo :)


Bilderna från igår kommer senare under dagen :)

Har precis käkat frukost med mor och far nu, medans Feebz driver katten till vansinne, snön vräker verkligen ner här, vaddå deprimerande? Men så kan de vara, ska snart ut med Feebz igen, hon tycker de iaf är lite kul med snö för att man kan försöka fånga den, hon är såå söt :)

Planerna för idag är att plugga :) Vad är era planer?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0