Städat klart nu tagga för bio :D

Mamma ringde mig förut och frågade om jag ville ha 2 gratis biobiljetter som måste andvändas idag, tror ni jag säger nej till det? Haha, skulle inte tro det! Så ikväll ska jag och Cattis iväg på Flickan från Ovan, jag har läst boken så hoppas verkligen inte att filmen blir en besvikelse! Försöker ragga upp fler folk, trevligare desto fler man är, gemenskapen gör allt!


Bild från 1 maj, har dock fortfarande inte badat, dålig stil Emelie!

Vill ändra min design igen också, vet dock inte hur, förslag någon? Ligger i soffan och tittar på Sjunde Himlen, har absolut inget att göra och det är sååå grymt segt! Ska snart hem till mamma och pappa för mat och sova haha :D

Skriver mer sen om jag orkar, ska upp och jobba imorgon ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0