Sista för dagen

Och innan man nu ska varva ner har jag såklart tappat bort min eyeliner och min värld har allvarligt gått under! Jag dör utan min penna, seriöst vart har den gömt sig? :S Anyway kom precis hem till Ed efter ha spenderat en ef.mid plus kväll med Daniel och Frida, härjade sönder och hade sjukt kul, dock att jag blir lack för att jag missa Desperate, men Cattis tipsa om en bra sida så får avnjuta det imorn och reprisen på söndag :D Nöjd!


Klar för nattens äventyr =)

Jag och Cattis höll på att krocka på vägen hem också, det dök upp ett rådjur mitt i vägen, från ingenstans, heartattack! Har kollat upp lite olika skräckfilmer också och Terror on Elm Street eller vad den nu hette SKA jag se, and that's! Nu snackar jag självklart om den nya, dessutom måste jag komma igång och se Alvin och gänget 2 haha har fortfarande inte sett den ;) Men nu sova!

God natt!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0