Ny dag med nya möjligheter

Kom precis ur duschen, hatar det, blir så kallt efter man duschat varmt, men inte mycket att göra åt! Ska snart börja sminka mig och fixa kläder så man är klar för en ny dag på jobbet, börjar dock bli lite små hungrig men det får man ta, kan ta en macka på jobbet sen. Har dessutom bestämt när Frida kommer ner att vi ska till Liseberg :)


Lilla rosa dog så fick ta stationära och den finns inga bilder på ^^

Nu måste jag iaf börja sminka mig och leta kläder, vill byta design igen också, måste lösa detta. Frågan är när jag tar tag i det, är inte känd för att vara snabb ^^ Haha. Kanske kan hinna ringa mamma också så jag kan få lite frukost :)

Har ni för planer idag då?

Nu ska jag iaf sätta fart :) See ya soon!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0