Lite stjärnstatus till mig :)

Vilka kollade på Sveriges Värsta Bilförare ïår? Jag och Frida tänkte ju söka med vårat bidrag, men palla ut haha! Anyway han Tobias som var med i årets pogram har komenterat en av mina videos på youtube :) Jag menar lite kan jag väl få skryta? Haha. Nu har iaf jag och Frida bestämt oss för sthlm och grönan, dessutom får det bli gbg och liseberg :) Planerna som smids ;)

 
Morgonpigg Emelie :) Tihi

Guud, jag älskar min hello kitty pyjamas den är helt underbar :) Men nu ska jag hoppa i mjukiskläder, försvinna till mamma, sen träffa Sandra och försöka träffa Louise. Dessutom kommer detta antagligen bli sista dagen med ciggaretter! Ska försöka förhandla med mor min, så om jag slutar röka får jag en liten vovve men börjar jag får mamma sälja den! Måste verkligen sluta vill ha min lilla Phips, önska mig lycka till för att övertyga mor min :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0