Jag vill!

Fast det är mycket man vill ha i livet, jag vill iaf ha en chihuahua nu! Kan inte någon gifta sig med mig, helst rik ^^ Tihi! Nej då, dagen har iaf spenderats med Sandra och puppy, sen hem, Sack och sen har jag enbart spenderat tid med Örsla och det var länge sen!


Give me!!!!!

Snart är det iaf dags för en dejt med en kudde och imorn blir det dejt med duschen, tihi härligt att tiden spenderats bra :) Tittar på idiotiska tjuvförsök och blivit tagna med kamera, haha omg idioter! Har lite tråkigt på FB också, så nu ska vi se vad min uppgift i livet är :P Och svaret är att få folk har skrattat, har iaf lyckats ^^ Frida berätta att hon läst igenom hela bloggen och skrattat åt min blondhet ^^ Haha. Ne nu dags för dejt :)

Natti!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0