Irriterande

Lilla rosa har toltalt stendött, skämtar inte, jag får inte liv i den, vad händer? :S Vart är dagens teknologi på väg! Nu sitter jag och pratar med Rebecka i telen :) Me likes :D Börjar tagga också för snart kommer lilla Frida :) Dessutom störd på alla dessa falska idioter som jag har omkring, yay life is great, the fuck off!


Sötast av alla!

Borstade Skruff idag (mellan benen), vaddå elak? Stackars katt. Kom precis hem från mor och far, spendera tid och snatta mat så nu ska mamma ordna frukost till mig, bortskämd ;) Tihi! Men nu ska jag nörda vidare, men ett sönder sprängt huvud, lovely!

Kommer då inte ställa upp på folk som inte ger något tillbaka!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0