Hushålls sysslor och desperate

Bra kombination, har iaf lyckats åstakomma något idag, som att bädda loftsängen och tro mig det var inte lätt, shit. Ett tag övervägde jag att hoppa ner från stegen och sen kanske trampa snett på fallet, men mot alla ods lyckades jag :D Tihi, japp jag är blond. Resten av sysslorna som väntar är plocka kläder, diska sen stallet. Jag och Erica hade ju lite förfest här igår!


Lite sleten, dagen efter love it!

Imorn är det dags för jobb också, jobbar kväll. Förresten, det var dött på hc igår, stendött! Max 35 personer så jag och Erica drog hem till Emil, där sedan min hunger tog över och jag fick ringa lillebror så jag fick pizza :) Mums! Ibland är han snäll, så ofattbart att han är 18 bara :S Så blev en tidig kväll, men skönt det också. Men nu ska jag ta en sista rush och försöka ordna till det här inne ^^

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0