Hosthost!

Jag lovade som sagt att lägga upp bilder igår, men serisöt, hur lägger man upp bilder när man sover hela dagen? Haha, låg i feber igår, hela dagen, gjorde inte något vettigt och det irriterar mig grymt mkt, hade planer på att städa men dom sprack lika fort eftersom jag spenderade den mesta i tiden i soffan eller hemma hos mamma och pappa. Min lilla bäbis försvann i lördags natt och kom hem idag, tar några lättande andetag, var livrädd eftersom han ALDRIG gjort så förut!


Så orkar inte ladda upp fler nu, en hel del bilder från party då till nu :) Medverkande på bilderna är iaf Lollo, Sandra, jag, Therese och Tobias.

Men nu borde jag göra något vettigt som att plocka undan all skit på golvet och kanske damma lite om jag orkar, ska iaf rensa upp lite, ska ju på hos Cattis tills på onsdag iaf :)

Ska ni hitta på idag då?

Usch, suck, pånk och stön. Bara att börja!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0