Hemma igen, så hiss och diss :)

Blev en tripp till K-stad med Sandra idag istället, sprang runt i djuraffärer för det mesta, införskaffa lite saker till katterna och självklart lite leksaker för min framtida vovve :) Kommer antagligen skaffa en till hösten då en i säffle ska ha en kull :) Kan hoppas på att det blir av iaf! Hur som helst, är extremt rastlös, håller på att sluta röka, wiho! Men shit, min rastlöshet är HEMSK!


Ordna ljud till fest

Gjorde dessutom en spontan sak idag, sprang in på Maxi och upptäckte en liten badpool och lite tillbehör med Hello Kitty. Perfekt! Sandra ville nämligen ha en badbalja till puppy men fick denna istället, helt rosa. Haha hon var ganska chokad men glad iaf :) Så Sandra blev bortskämd idag ^^

Dagens hiss och diss
Hiss - En helt underbart rolig dag med Sandris och puppy :)
Diss - RASTLÖS

Dagens låt
Meredith Brooks - Bitch

Men nu ska jag försöka roa mig :) See ya!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0