Hemma hos Louise :)

Sitter hemma hos systeryster och nötar, hon torterade mig genom att ta mina ögonbryn, behövligt! Jag brukar nämligen ta dom med min ögonbrynsnopprar maskin, står inte ut smärtan, men nu är den sönder så då får man ta vad som bjuds. Sen åkte vi ut till Sack också :)


Sötast av alla <3

Vad ska man mer nämna då? Jobbet gick som vanligt, det rullar på om inte annat. Nu står iaf Lollo i duschen, hon ska jobba ikväll så det får bli ensamt för mig, men skönt också, har inte varit ensam på hela veckan. Funderar på att vara så duktig och rida Sack så jag får lite träning slipper jag gå ikväll, har fått tillstånd av systeryster, men det får jag alltid :)

Vilka ska på Chris Jagger ikväll föresten?

Nu ska jag vara social iaf =) Skriver kanske mer sen.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0