Hallå världen

Ibland älskar man verkligen mobilt bredband, lite sysselsatt på hemvägen nu =) Nöjd! Sitter på bussen tom, de ni ;) Idag har varit en bra dag trots allt det negativa, men avslöjar min stora glädjenyhet ikväll, kanske om ni har tur ;) Försöker dessutom få tag på Daniel, men det skiter sig de med. Segt med att gå halvtid, alla har något att göra om dagarana när jag kommer hem :( Buhu!


Hon ska heta Nina för Nina har migrän ;)

Haha är på något så grymt damphumör eller bara allmänt glad, vem vet inte jag :P Ingen vill smsa mig heller, och då räknar jag inte med alla 30 sms det bara stod tönt i! Viktigt att minnas, vill ha vettiga samtal och vettiga sms så jag kan spendera min tid på bussen, kanske borde sätta på RMK - I väntan på bussen. Tihi!

Planer för dagen? :)

Jag ska hem, äta sen DESPERATE som jag så gulligt missade igår! Morr Cattis! (A)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0