FREDAGSMYS =)

Och jag jobbar till 10 så blir nog inte så mycket fredagsmys där inte, men imorn blir det iaf grillning och tivoli med Sandra och det gillar vi :) Nu ska jag snart iaf göra mig klar för jobbet, segt orkar inte. Det är typ såhär bara att när man väl har ett jobb vill man inte och när man inte har det vill man ha!


Morgonpigga, jag och en nydsuchad Cattis :)

Så mer att berätta, fick 2 cigg, lovely. Annars är jag inne på min andra dag utan att köpa paket, försöker nämnligen sluta då men det går inget bra, det är hemskt jobbet för det jag saknar är ju umgänget, att röka är så sjukt socialt, men inget mer paket, ska lägga pengarna på vettigare saker, som en vovve =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0