Dags för en dejt ^^

Och då menar vi med kudden tihi ;) Idag har jag varit riktigt äckligt blond! Åker ifrån Åmål vid 3 för att komma till jobbet för att sedan 2 h senare fatta att jag började vid 5, vaddå smart? Not! Så fick en hel timme övertid, lovely! Men hade ändå ganska underhållande, kan försöka få detta bättre med att kanske senare kunna sluta tidigare den 29 :) Snart är det dags för K-stad för att lyckas köpa ny mobil, lycka! Pengar :D


Orkar inte bju på ny bild, ser hemsk ut!

Idag har jag dessutom träffat Sandra, länge sen, pratat med Frida ännu mer länge sen, så känns som jag ordnat. Har fått tanka bilen och hoppats på att jag skulle komma hem till Åmål, scary shit, ser bara hur skiten blir mindre och mindre. Hatar att samhället styrs av pengar! Men nu dags att dejta :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0