Avslutad dag på jobbet

Så nu sitter jag hemma hos Cattis och äter macka och bara myser med mig själv :) Var  till och med så duktig att jag faktiskt köpte toapapper, STATUS! Filmen igår var helt underbar, grina nästan ett fler tal gånger, uscha det var hemskt! Men riktigt bra film iaf!


Vacker bild or not, minns den inte ens haha!

Vad kan jag mer tala om då? Jo gick in på FB (den bästa sidan för skvaller) då ska uppenbarligen Byz komma nu i maj, och jag jobbar sent! Måste försöka byta detta, tänker då inte missa det, dessutom kommer Magnus Betner i höst ska man också gå på :) Nu måste jag äta upp!

Händer idag då? Vilka ska se Desperate ikväll? :D

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0